Viime viikolla kävin Tenho Bar Poetry Connectionissa esittämässä englanninkielisen tekstini On Acting - se oli kooste monesta jutusta, jota olen ajatellut. "Acting is not reacting" ja loppu:"Acting is not fiction / it´s addiction". Tekstini oli lyhyt, mutta se sai ihan keskinkertaiset pisteet, ei siis huonoja. Ajattelin, että jos vastaava Poetry Slam on uudelleen englanniksi, minä muokkaan tekstiä paremmaksi, koska keskikohta oli aika tylsä, vaikka itselle tärkeä RAKKAUDENTUNNUSTUS, josta kukaan ei tajunnut ketä se tarkoitti. 

Minä siis en ainoastaan kirjoita, minä myös pystyn esittämään tekstejäni. Nuorena tahdoin näyttelijäksi, sitten dramaturgiksi ja opiskelin näyttämötaidetta kansanopistossa Pohjois-Karjalassa. Sen jälkeen opetin lasten- ja nuorten teatteriryhmiä kansalaisopistossa Pohjois-Karjalassa. Huomasin, että opettamisesta pidän enemmän kuin näyttelemisestä ja opiskelin filosofian lisäksi opettajan pedagogiset opinnot, mutta en ole opettajan töissä koska olen työkyvyttömyyseläkkeellä kaksisuuntaisen mielialahäiriön eli bipolaarihäiriön vuoksi. Saan eläkettä elääkseni ja toivon saada lisärahaa kirjoitamalla. Koko elantoa esim. 2800 € / kk minun ei tarvitse freelancertöillä ansaita, vaan olen jo iloinen yhden puolenpäivän jutun, n. 220 € julkaisusta, koska eläkkeen lisäksi saa kuukaudessa ansaita 437€/kk.