Ostin Fidasta uudet verhot makuuhuoneeseen uudet verhot, niissä on suuri nuottiviivasto ja Casablanca elokuvan melodia ja sanat - sointuja ei ole, joten se olisi soitettava viululla, mikä minulla on tuon toisen makuuhuoneen vaatekomerossa. Uskon, että mies tulee iloiseksi tästä verhosta, hän on sanonut olevansa musiikkinörtti, ehkä minun 10 vuoden aikana opiskeltu musiikkitietämykseni auttaa myös häntä. Hän antoi minulle vanhat vihkonsa, joissa on hänen tekemiään sanoja - puhutaan 1992 vuodesta. Niistä ei tullut Vau-efektiä, mutta sellainen olo, että tämä ihminen osaa kirjoittaa taitavasti. 

Ostin myös Saiturin Pörssistä hopeisen pääkallo rahankeräämön, jonka saa auki pohjasta avaimella. Kissa on Ofelia, mies osaa ohjata, mies sai minulta takin, jossa lukee Shakespeare, minä olin kehittänyt tarinan, että onko kissa hullu, kun se sanoo meille tykkäävänsä Romeosta - ja että tarvitseeko se vain minun apua, koska olen "osakoulutettu" ts. en lukenut papereita loppuun mielenterveyshoitajaksi 1989-1991. Menin Valintatalon kassaksi ja sain paikan Lönnrotinkadulla. 1992 osallistuin Nuori Lausuja kisaan ja olin finaalissa, kun näyttelijä nimeltä Miia Nuutila voitti. Kyllä, olette nähneet hänet tv:ssä Maajussille Morsian ohjelmassa ja Ex-onnelliset, hän oli myös samaan aikaan kanssani Pohjois-Karjalan kansanopiston näyttämötyönlinjalla 1991-1992. Minulla ei ollut ohjelmaa, mutta mies on myös ohjannut muutaman näytelmän, paitsi, että on opiskellut teatterin- ja draaman tutkimusta yliopistossa. Ja sekä Miia että mieheni ovat molemmat Forssasta. Mies vain lähti sieltä pois ja meni Kallion ilmaisutaitolukioon, jonne minä en Pohjois-Karjalasta ja Savosta uskaltanut lähteä, liisan pitkä kotimatka. 

Jos mie runolle rupiaisin
niin sill keinoll ko mie siut saisin?
Jos niin tehdä osaisin.
Vaan mie vaan haisin.
Sana rakkaus oli sana varhaisin
jolla vangittiin
sinulle - minulle kaunis kipu